Hoe kan ik helpen?

Vanuit jouw kracht ben jij van harte welkom om mee te doen met de projecten van de ThuisZIJN Tribe! Dit kan met jouw ZIJN en op een voor jou passende manier.
Jouw bijdrage aan een mooiere wereld kan door:

• Het doneren van geld: Doordat wij niet bekostigd onderwijs zijn en dus geen subsidie van de overheid ontvangen zijn wij altijd blij met financiele steun.
  • Het doneren van spullen: Donaties van spullen (denk aan serviesgoed, schoolbord, speelgoed, kleden, kussens etc.) zijn heel welkom! Houd hiervoor onze sociale media in de gaten met onze actuele vragen voor spullen of mail ons via info@stichtingthuiszijn.nl.
  • Jouw passie voor jouw vak te delen met onze kinderen: Voor IBBO Fuchsiet zoeken we mensen met een passie voor hun vak. Denk aan leerkrachten en ook aan bijvoorbeeld kunstenaars, dansers, yogadocenten, zangers en vakmensen zoals tuinmannen, timmerlieden, etc.. Mensen die vanuit hun hart en ziel onze leerlingen van de IBBO naar hun volledig potentieel willen begeleiden!

Ken je iemand of ben jij zelf die persoon, met passie voor zijn vak? Houd je ervan je vak te kunnen uitvoeren, zonder al teveel regels? Durf je open te staan om wat te leren van kinderen? En ben je een dagdeel of zelfs meerdere dagdelen op maandag t/m donderdag (m.u.v. wo-middag) beschikbaar? Laat het ons dan weten via fuchsiet@ibbo.eu. Geef in de mail aan wat je kan en wanneer we jou het best telefonisch kunnen bereiken.

Als je daarna echt het gevoel hebt van ‘’ja, dit wil ik! ’’, dan ben je welkom voor een kennismakingsgesprek op de locatie van de school om te voelen en ervaren.

Stichting ThuisZIJN
Leren leven van het leven door te leven.